lørdag 7. juli 2012

Nytt design og nye øredobber til søndagsmarkedet

Ookapi har fått seg et lite ansiktsløft, i form av både nye farger og ny font i logoen! Det kommer sikkert til å bli noen flere småendringer, men jeg tror jeg endelig har funnet en stil jeg er fornøyd med (og det er ikke bare bare!). Hvis du oppdager noe som ser feil eller rart ut i bloggen blir jeg veldig glad om du gir meg beskjed, jeg har prøvd å justere alle innleggene og sidene men det kan alltids være noe jeg har oversett.


Og så til øredobbene og markedet:
Søndag 8. juli er det klart for enda et søndagsmarked på Blå, og denne gangen har jeg med en del nye øredobber - små "studs" i sterling sølv. Alle er oksiderte, noen med blank finish og noen med børstet finish. De er laget av "resirkulert" sølv - små biter av sølvtråd o.a. som har blitt til overs når jeg lager smykker som jeg har smeltet til kuler og deretter filt og/eller hamret. Pinnene har jeg laget av samme tykkelse sølvtråd som jeg lager ørekroker av. Fine til større smykker, eller som hverdagsøredobber! Disse kommer også i messing etter hvert.







Jeg har også begynt å leke meg med å lage blader, og har blant annet laget disse i messing:




Jeg skal prøve å få laget noe med disse før markedet, men det begynner å bli litt sent så det kan hende de dukker først opp i nettbutikken.


Uansett er det en god idé å ta turen innom søndagsmarkedet på Blå, om ikke annet så for å spise kjempegode vafler! ;)
Håper vi sees der!

1 hyggelige kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Til toppen