mandag 18. juni 2012

Søndagsmarked på Blå

Da har jeg vært på mitt andre marked, og det bare én uke etter mitt første. Denne ganger var jeg på søndagsmarkedet på Blå i Oslo. En smule enklere for meg, både i forhold til transport og mengde ting å ta med (prisen for å stå der inkluderer bord og stol - og kaffe!). Og så er det inne, så jeg slapp å tenke på skjerming for sol eller regn. Veldig praktisk med andre ord! Salget var dessverre ikke det helt store denne gangen heller, men det var veldig koselig å være der likevel. Traff mange hyggelige folk, både andre selgere og kunder, og fikk masse skryt for settekassen min. Folk var nesten mer opptatt av den enn av smykkene, så jeg vurderer å begynne å lage sånne og selge på marked. Av smykkene var det igjen fotoringene som fikk mest oppmerksomhet, så jeg må se til å få ordnet en egen butikk til dem som jeg har snakket om.

Jeg kommer nok til å henge mer på søndagsmarkedet på Blå fremover, så hvis du vil vite når jeg skal dit kan du følge med på facebook eller i Epla-butikken.



Bordet mitt! Ny duk for anledningen, med masse fine brettekanter på...



Mange tittet på fotoringene, og hun som arrangerer markedet tok én i betaling for plassen.




Nye "smykkestativer"! Jeg kledde et par bilderammer jeg hadde liggende med platevatt og et lin-lignende stoff, og fikk dermed fine rammer til å vise frem smykker på!



Rundt omkring inne på markedet:








Selv om salget ikke var det helt store så er jeg storfornøyd med dagens "inntekter" - jeg fikk nemlig vakre porselensting fra Tanya Kuiters (Cityceramic) i bytte mot smykker!



Telysestaker med trykk av fugl

Porselensøredobber

Min nye favoritt-kaffekopp




Telysestakene i bruk - de er helt nydelige med lys i!



Da var markedet - og helga - ferdig for denne gang, og det var godt å komme hjem og legge beina på bordet! Med en kald øl, potetgull, fotballkamp og armkroken til samboer ble det en riktig så fin avslutning på uken!




5 hyggelige kommentarer:

  1. Så koselig det ser ut! De rammene var skikkelig lure, så fikk du faktisk vist frem anhengene på smykkene mye bedre. Uh, jeg skal bare lære meg å kjøre bil først, så skal jeg bli med :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hopp på toget! Du trenger jo hverken bord, stol eller parasoll, så du får med deg til i en koffert. :) Altså ingen unnskyldning for å ikke komme.

      Slett
  2. Jeg blir med en gang... Må bare ha litt mer å vise frem! Og hva er vel bedre enn marked inne i dette sommerværet - og så med kaffe da!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heng i å sy! Jeg skal mest sannsynlig både 1. og 8. juli, så du kan jo hive deg med da! Den kaffen ville jeg ikke satsa så hardt på, tror jeg tar med egen neste gang... Men de har utrolig gode vafler (til 10 kr for selgerne), og bord, stoler og stativer(!) er det. Og så er det jo under tak! Tror nok jeg blir rimelig fast inventar der, siden det er såpass enkelt (og ikke minst hyggelig!).

      Slett
  3. Markedet på blå er superkos :)
    Svarer deg på Mailen din når jeg har hodet over vann, litt travelt...
    Hilde iren / MONOme

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Til toppen