fredag 8. juni 2012

Marked i Drøbak - forberedelser

I morgen (lørdag 9. juni) skal jeg stå på torget i Drøbak sammen med flere andre Epla-selgere, så da er det bare å ta turen innom! Yr klarer visst ikke helt å bestemme seg for hvordan været skal bli, men det ser i alle fall ut til at det blir fint utover dagen.

Jeg har jobbet hardt den siste tiden for å få alt klart til markedet, både med praktiske forberedelser (prislapper, pengeskrin, smykkestativ m.m.) og med å lage masse nye smykker. Jeg kommer til å ha med meg flere nyheter som ikke har rukket fram til nettbutikken ennå, her er noen av de:



Jeg har også laget masse nye fotoringer. Bildene er nå printet på fotopapir og har derfor mye finere farger og klarhet, og jeg har bestilt nye små ringer som er penere enn de forrige. De små ringene lager jeg med glasskupler, mens de store lages med epoxy.


Glasskupler limt over bilder. Disse klippes ut og limes i ringene.



Store fotoringer "in the making". Bildene limes nedi ringene, og dekkes så med epoxy.


Jeg har pønsket litt på hva slags utstilling jeg skulle ha til smykkene mine, og inspirert av den flotte Etsy-butikken BlueBirdHeaven har jeg modifisert en gammel settekasse til å bli oppheng for øredobber.








Det var en smule jobbigt, særlig å vaske alle de bittesmå rommene og å skru i alle øyeskruene (= mulig senebetennelse...). Når jeg er ferdig med markedet i helga skal jeg legge ut et innlegg om hele prosessen. :) Jeg er kjempefornøyd med resultatet, og gleder meg til å fylle den med ørepynt!


Nå er det tilbake til arbeidet, har ennå masse smykker jeg må få gjort ferdig, i tillegg til å ordne med prislapper, skilt m.m. Magnus (samboer) blir nok glad for å få tilbake spisebordet snart, for det har nemlig sett sånn her ut de siste tre dagene:




Håper vi sees i Drøbak! :)




2 hyggelige kommentarer:

  1. Me like!
    Ringene ser helt supre ut :-)

    Og - mitt spisebord ser sånn ut konstant...

    SvarSlett
  2. Alt ser kjempefint ut! :) Masse lykke til i morgen og håper været er bra. ;) *stor klem*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Til toppen